fredag 20 mars 2009

LPT eller HSL

När jag nu är inlagd är jag det för första gången på flera år frivilligt. Det är förstås skönt att veta att man inte är helt utlämnad åt läkarna men jag har ändå dubbla känslor inför det. Nu är det inte någon annan som har bestämt att jag behöver vård och jag drabbas då av tvivel om jag är värd att få den. Jag känner att jag kanske tar upp en plats som någon annan skulle behöva bättre och jag kanske bara är självisk som väljer att stanna kvar på avdelningen för att ta utslussningen i den takt jag själv känner är bäst.

2 kommentarer:

Den omedvetna är JAG!! sa...

Hej carin....jag tycker att du skall tänka på dej själv i första hand och ta den tid du behöver så det inte händer illa saker som inte e meningen. Vad mena du med HSL el LPT?? Kommer du hamna på LPT igen?? Hoppas inte det för din skull...Tänker på dej mkt bra så du vet!! /Milla på rpk

Den omedvetna är JAG!! sa...

Hej carin...
Hur e det med dej?? Nu har jag och en annan tjej på avdelningen skrivit till KALLA FAKTA och talat om för dem hur man behandlas här på rpk och vi skrev att vi ville att dem skulle tahand om detta o göra ett repotage, e du med då om dem e villiga att göra ett repotage?? Kram