lördag 18 april 2009

Nya skor

Idag har jag haft en skön lördagseftermiddag på stan tillsammans med en kompis. Jag köpte sommarskor och fick ge upp mina drömmar om ett par rosa och köpa ett par svarta istället. Så går det när man har stora fötter. Och så köpte jag ett par svarta gummistövlar med blommor på. Varför bli blöt om fötterna när man kan ha ett par tuffa gummistövlar liksom? Annars borde jag städa här hemma, det ser ut som ett bombnedslag. Igår putsade jag faktiskt fönstrena, det var duktigt men nu står alla krukväxter mitt på golvet och väntar på att bli omplanterade. Men jag hamnar oftast i nån slags koma när jag är hemma och mina projekt slutar med att jag ligger i sängen och mår dåligt. Men ikväll är prio ett att laga mat, jag har levt på mackor sen i tisdags.

Inga kommentarer: