fredag 31 juli 2009

En plan

Jag har en plan, utarbetad i samarbete med underbara Stina. Jag går hem från avdelningen imorgon efter middagen och sen kommer jag tillbaka på tisdag för utskrivningssamtal. Sen är det meningen att jag ska kunna ha avdelningen som en slags fristad, jag ska kunna komma snabbt in när det behövs utan att behöva gå via MAVA och sen ska jag lika snabbt ut igen, max tre nätter. Och jag kommer att få hjälp av öppenvården att se när det behövs för jag är lite dålig på att själv ta steget och bli inlagd. Därför kommer jag nog att ha kvar mitt LPT , det finns ju nåt nytt nu som kallas öppenvårds-LPT som jag skulle kunna ha. Det känns i alla fall som en bra plan och jag är just nu väldigt sugen på att ta nya tag och sätta igång och jobba för att det ska fungera.

1 kommentar:

Den omedvetna är JAG!! sa...

Skönt Carin att det finns en plan för dej. Tänker på dej / Milla