onsdag 12 maj 2010

Glad-dag

Igår hade jag en riktig glad-dag. Jag hade tagit ut extra pengar från mitt sparkonto för att ha om jag skulle råka hitta en klänning till bröllopet. Så gick jag in på Norén & Englund, en affär som jag tror att jag har varit på en gång tidigare, då tillsammans med mamma och pappa. Jag kollade runt och dom hade faktiskt en del klänningar så jag tänkte att jag provar några. Så när jag stod och väntade på en ledig provhytt kom expediten med ytterligare en klänning. Men, sa jag, det är ju bara en 42:a, men hon sa att jag skulle prova den ändå. Och den satt som en smäck och var helt perfekt! Jättefin verkligen. Sen hittade jag dom perfekta skorna till också, dock med skyhög klack så jag måste öva i att gå i dom. Jag kommer att bli snyggast på festen (förutom Britta då...). Sen avslutade jag stadsrundan med en glass i solskenet med Stina och Love.
.
Idag är det dock lite molnigare, både ute och inne.

1 kommentar:

Linisen sa...

Heja dig! Din glädje sprider sig, och självklart kommer du att vara snyggast av alla! Kan du inte lägga upp ett foto på klänningen?

Massa kram!