torsdag 18 juni 2009

Ute igen

Det blev en månad på avdelningen men det var nog ganska lagom. Och nu är det sommar och livet brukar vara lite lättare, jag har den mesta tiden uppbokad och så. Nu ikväll tar jag tåget upp till Jämtland och stannar där i tre veckor, det ska bli skönt. Jag hoppas att det funkar bara, jag har inte varit hemma så länge på flera år. Katterna tar jag med mig, dom får sommarlov på landet och prova att vara utekatter, dom började så smått med det när jag var uppe i vintras.

1 kommentar:

Den omedvetna är JAG!! sa...

Hoppas du mår bättre o bättre nu Carin! Jag åker ju förhoppningsvis sista gången till sundsvall imorgon. Sedan åker jag ner till Skåne för gott!! Det e så jävla skönt att slippa det fängelset eller vad man skall kalla det? Jag vill aldrig dit igen.... Ha en bra semester nu så hörs vi / Milla