fredag 9 april 2010

Kontakt med yttervärlden

Nu har jag fått min dator hit till avdelningen så jag kan vara lite uppdaterad. Annars har det inte hänt så mycket, hade läkarsamtal igår vilket resulterade i två medicinändringar. Och det kan nog behövas, jag har inte sovit mer än ett par timmar i sträck i mer än en vecka. Tyvärr är inte den ordinarie läkaren här på två veckor nu och det blir lite dåligt med planeringen, så jag vet inget om hur länge jag behöver vara kvar. Men jag mår sämre nu än jag har gjort på flera år så det känns inte riktigt aktuellt att gå hem just nu. Men läkaren som kommer nästa vecka gör ju sin bedömning så vi får se hur det blir.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja-heja-heja Carin!! Håll ut, vi är så många som håller på dig. This too shall pass. Håll ut lite till, Carin, lite till!