tisdag 28 september 2010

Lätt?

Trodde att det skulle vara lite lättare den här gången, att det skulle kännas bra i åtminstone en månad. Men tji fick jag. Livet känns pest och pina och jag är trött på allting. Kören och dansen som egentligen är bra saker känns mest jobbiga. Skulle vilja gräva ner huvudet i sanden och låtsas som om jag inte finns. Men jag finns, och jag vill fortsätta att finnas men inte på det sätt jag gör nu. För det funkar inte. Det kommer att gå åt helvete, jag känner det på mig. Och hur ska det gå för katterna? Jag tror att Pärlan är sympatideprimerad för hon har slutat äta. Eller så är det bara maten från GeKå's som inte är god nog. Men den var billig. Hur som helst måste det till en förändring och det ganska snart, för det här håller inte.

1 kommentar:

Linisen sa...

Häng i, vännen! Vi är så många som vill ha dig kvar. Låt dig inte förblindas av dina farhågor. Välj en annan väg. Du kan!

Och kom ihåg: Dina ärr visar var du har varit, men inte vart du ska (det där sista har jag snott från ett avsnitt av Criminal Minds, det har hjälpt mig när jag hamnat i vissa tankefällor).

Många styrkekramar till dig!