onsdag 22 september 2010

Utskriven

Blev utskriven igår efter attt ha haft nattperm en natt. Det känns jätteskönt och jag tror och hoppas att det funkar. Katterna är glada att jag är hemma och tjatar sig in i sovrummet om nätterna. Men inatt körde jag ut dom efter nån timme. Det är hopplöst att sova med två katter i sängen, dom är ivägen när man ska vända på sig. Här kommer förresten en bild på min lortgris Pysen när han varit och grävt i mammas rabatter i somras. Jag undrar varför han ska gräva med ansiktet?

2 kommentarer:

Karro sa...

Hej! Då är vi på samma sida av väggarna igen=) Hoppas att allt är bra med dig. Lappen värmde, hoppas min också kändes lite. Jag menade varenda ord. Kramar

Anonym sa...

Hej!

Tittade in och läste på din blogg. Länge sen sist. Hoppas att personalen inom sjukvården är snälla mot dig. Du har det inte lätt.