onsdag 28 maj 2008

Ny frisyr och frisör

Nu är jag nästan korthårig! Jag var och klippte mig igår och hade egentligen inte tänkt ta så mycket men så blev jag inspirerad av en bild i en tidning. Men det blev jättebra. Jag var hos en ny frisör här i Sundsvall istället för mina superfrisörer på Ahead i Linköping http://www.aheadhair.se/. Det är alltid lite nervöst med en ny människa som inte känner mina virvlar och konstiga håregenskaper men det gick bra. Det kändes till och med okej när den obligatoriska frågan "vad gör du om dagarna då" kom.

Idag hade vi säsongsavslutning på teatergruppen, vi spelade upp så långt vi har kommit för avdelningscheferna. Som den ena sa, "ni är jätteduktiga, jag hoppas att ni inte är kvar till hösten men om ni är det ser jag fram emot att se fortsättningen". Jag undrar hur gruppen ser ut till hösten, jag hoppas för dom andras skull att dom har sluppit härifrån men samtidigt har vi haft kul tillsammans och alla är jättetrevliga så jag blir glad för egen del om det inte var sista gången vi sågs. För själv lär jag nog vara kvar...

Inga kommentarer: