måndag 2 juni 2008

Förtydligande

Nej, det var inte jag som flyttade utan min bror som flyttade hem till Östersund igen efter att ha pluggat i Uppsala. Jag har fortfarande kvar min jättefina lägenhet i Linköping och har inga allvarliga planer på att flytta. Men lite små planer finns det, jag saknar Jämtland ganska mycket.

Idag har jag och Caroline varit ute och spelat minigolf, med två personal. Men det var trevligt och jag vann. Allt känns ganska lugnt just nu, jag har inte mått riktigt dåligt på mer än en vecka. Det är skönt men det gör också att jag undrar vad jag gör här. Jag har funderat på mitt LPT en smula, om det verkligen håller. Där står att man ska vara "i oundgängligt behov av heldygnsvård" och det tycker inte jag att jag är. Jag kanske ska ta upp frågan på ronden på onsdag...

Inga kommentarer: