tisdag 6 oktober 2009

Trött

Jag har varit sjukt trött idag eftersom jag inte kunde somna igår trots x antal stesolid och stilnoct. Lite väl många tyckte Stina men till slut sov jag i alla fall. Jag träffade henne idag och det jag jätteskönt, vi har inte haft någon kontakt medan jag har varit inlagd. Men vi kom in på en del jobbiga saker också, att de finns sånt som jag aldrig någonsin kommer att prata med någon om och som jag inte kan släppa upp till ytan ens för mig själv. Sen fikade jag med underbara Ann som vaktat mina katter och hon fick en kombinerad kattvakts- och födelsedagspresent, en sminkkurs på Make-Up Store. Jag är själv mycket nöjd över presenten och hon blev väldigt glad. Men sen när jag kom hem blev jag nästan förlamad av trötthet och det bara susade i öronen på mig och jag kände ångesten komma. Men jag envisades och lyckades laga laxpaj och äta den innan det nu inte går längre, klockan är bara strax efter åtta men jag måste gå och lägga mig. Jag hoppas att jag får sova inatt.

Inga kommentarer: