fredag 4 juli 2008

Sol


Att ligga och sola på ett landstingets påslakan framför Sundsvalls sjukhus jättebyggnad var väl inte min dröm för sommaren precis. Men jag får i alla fall gå ut nu, sex timmar om dan. Men det blir lite trist det också, vad ska jag göra ensam i en främmande stad flera timmar om dagen? Dessutom kör dom värsta kroppsvisiteringen varje gång jag ska in igen, det är lite jobbigt. Dom hade hittat ett rakblad på mitt rum vid senaste rumsgenomsökningen så det är därför. Men det hade jag fått av Gisela. Hon kom förresten aldrig tillbaka, antingen är hon kvar ute eller så har hon blivit placerad på något annat ställe. Förhoppningsvis ett som passar henne bättre. Om du läser det här så ha ett bra liv och sköt om dig!


1 kommentar:

Anonym sa...

hej Carin :D de e "gisela"
fan vad jag har tänkt på dig ska du veta. har hänt väldigt mycket sen jag drog ifrån RPK .. både bra och dåliga.. läser din blogg för fullt o e jävligt stolt över dig. saknar dig faktiskt :D
www.nogg.se/ultraviolence