torsdag 9 oktober 2008

Hemma!

Äntligen hemma. Jag kom hem i tisdags kväll med tåget, fick hem katterna och ska försöka bo in mig. Igår gick jag bara omkring och gjorde ingenting, njöt av att vara ensam. Den 16:e har jag en läkartid på REDA-kliniken, hos en läkare jag haft alltför mycket att göra med tidigare och som jag faktiskt är lite rädd för att träffa. Sist vi pratade skällde han ut mig efter noter, det var ingen trevlig upplevelse. Hoppas att både han och jag har gått vidare sen dess men jag ser ändå inte fram emot att gå dit. Varför kan jag inte få de kontakter jag har haft tidigare och som jag vet fungerar?

2 kommentarer:

Trassel sa...

Hur fungerar allt på REDA-kliniken..? Jag ska eventuellt skickas dit..

Anonym sa...

Hej! jag kan bara säga att jag vet vad du pratar om...Redakliniken är bara skit! jag har varit patient där länge...men nu senast när jag började återfå min depression så fick jag ingen hjälp trots många försök! Jag är glad att jag lever idag kan jag säga! men det är absolut inte tack vare Redakliniken....! Kram Anna