tisdag 30 september 2008

Frustration

Jag tror inte att det är sant. Idag fick min läkare här ett mejl från REDA-kliniken, den privata klinik i Linköping som sköter den psykiatriska öppenvården åt min vårdcentral. Det dom kunde erbjuda var en remiss till DBT som förmodligen kommer att börja under våren 2009. Men till dess då? Här har jag varit inom psykiatrin i över tre år med medicindelning och täta kontakter, varit slutenvårdad de senaste två åren och så ska jag komma hem helt utan support.
Jag ger upp och försöker klara mig själv istället men jag är tveksam till hur det kommer att fungera.

1 kommentar:

Helena sa...

Usch, det här gör mig så arg! Varför förstår dom inte att det är en människa dom pratar om? Inte et fall. Fortsätt slåss Carin, du ska vinna den här kampen. Ge inte efter för det destruktiva igen utan fortsätt kämpa för ett liv i frihet. Du kan!
Styrkekramar Helena