söndag 4 januari 2009

Svårt nu

Det är svårt att hitta ord och blogga nu. Jag kämpar för att hålla mig på fötter, ligger mest i sängen under dubbla täcken och funderar. Dagar och nätter flyter ihop, jag försöker i alla fall vara vaken när det är ljust. Har inte varit ute på flera dagar, men idag måste jag gå och handla. Duschade i alla fall igår kväll så jag kan visa mig i affären. Det är tio minusgrader ute och jättevackert men det spär bara på mitt dåliga mående. Vet inte vad jag ska göra med mitt liv, vet inte om jag vill göra något med mitt liv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen..
Vill bara säga kämpa på!!
Jag har läst din blogg oc lider med dig..
KRIGA för rätt hjälp..
Psyk suger nuförtiden och gjort det för alltid..
Kramisar/vilsen

Anonym sa...

Tack för sist! Väldigt kul att ses! Sorry att jag inte svarade när du ringde, men jag sov ;)

Skulle vilja säga att det är klart att du vill göra nåt med ditt liv och du mår säkert bättre snart eller nåt men det låter bara så jäkla äckligt hurtigt liksom.

Så jag säger försök hålla dig vid liv istället. Det ÄR faktiskt värt det.

kram anna